Rask levering
Takk for at du støtter Ammehjelpen
Til kassen
Totalt: 0

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Retur og bytte

Kan jeg bytte varer som ikke passer?
Ja, det kan du. I praksis ber vi deg om å returnere den varen som ikke passet, og samtidig legge inn en ny ordre på den du vil ha i stedet. Vi refunderer pengene for returen din så snart den kommer til oss. Du betaler selv returportoen. 

OBS! Det er viktig at du husker å sende pakken med Posten (ikke Postnord), og du bestemmer om du sender med eller uten sporing. Det er ditt ansvar at pakken kommer frem til oss, sender du uten sporing, har vi ingen kontroll på hvor pakken er, og vi kan ikke refundere pengene dine dersom pakken din blir borte.

Legg ved angreskjema når du returnerer - dette lå i pakken din. Hvis du ikke finner det kan du laste ned nytt her.

Ved bytte og retur skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den - det vil si i orginalemballasje og senest 14 dager etter at du mottok varen.

Jeg er ikke fornøyd, kan jeg returnere varen?
Hos oss har du 14 dagers ubetinget angrerett. Det betyr at du i løpet av denne tiden kan sende ubrukte varer i orginalemballsje tilbake til oss. Fyll ut angrerettskjemaet som ligger som vedlagt i pakken din.

Du betaler portoen på tilbakesendingen. 

Merk! Av hygieniske grunner kan vi ikke ta ammeinnlegg (også Nipple Ease), truser eller badetøy i retur.

Returadresse:
Ammebutikken c/o Kanmer AS
Postboks 59
2150 Årnes

Varene er ødelagt, hva skal jeg gjøre?
Det ordner vi selvsagt! :-)

Send en mail med forklaring på hva som er feil, samt bilde av feilen, til kundeservice@ammebutikken.no. Returner deretter varene til oss sammen med ordrebekreftelsen eller ordrenummer. Husk å oppgi dine returutgifter samt kontonummer for refusjon av disse. Du kan velge om du vil ha ny vare, andre varer, eller kjøpesummen tilbakeført.